College van kerkrentmeesters College van kerkrentmeesters
Het College van Kerkrentmeesters van onze Protestantse Gemeente bestaat momenteel uit 4 personen, te weten:
Ton Boel (voorzitter, ouderling-kerkrentmeester), Wijnie Vinke (ouderling-kerkrentmeester), Sjoukje Boersma (ouderling-kerkrentmeester), Cor Boersma (gemeentelid-kerkrentmeester) en Rob Veenink (gemeentelid-kerkrentmeester).

Het college vergadert ongeveer 11 x per jaar.
Het College van Kerkrentmeesters beheert de financiële middelen en gebouwen van de gemeente, met uitzondering van diaconale aangelegenheden.
De verantwoordelijkheid hierover heeft de kerkenraad aan het College van Kerkrentmeesters gedelegeerd.
Kerkrentmeesters hebben daarnaast als taak materiële en financiële voorwaarden voor de gemeente te scheppen en te onderhouden. Het gaat hierbij dan onder meer om:
het meewerken aan de totstandkoming van het beleidsplan, de begroting en de jaarrekening
het zorg dragen voor de geldwerving
het beschikbaar stellen van ruimten voor de kerkdienst en andere activiteiten van de gemeente.