Groene kerk Groene kerk
Iedere inwoner van Etten Terborg Ulft en omgeving is welkom kennis te maken met de "Groene kerk". Ook om zelf geïnspireerd te raken om het voorbeeld te volgen. Immers, als we met zijn allen niet groener worden gaat het niet goed met de aarde en ons leven in de toekomst.

Bereikbaarheid 24 april t/m 1 mei
Van 24 april t/m 1 mei kunt u in dringende gevallen contact opnemen met
Diny IJzer (0315-329768) of met Willem van den Berg (06-53124556).

Bent u ziek of kent u iemand die ziek is en wilt u de kerkenraad informeren, neemt u dan contact op met Diny IJzer (0315-329768)